Гарантія

Гарантія на товари нашого магазину складає 6 місяців при пробігу до 20 000 км відповідно до ст. 7 закону "Про захист прав споживачів".

Гарантійний термін починає свій відлік з моменту отримання товару на пошті або іншим способом доставки. Якщо під час гарантійного терміну у товарі виявлено дефект, заводський брак або інші недоліки, що виникли з вини виробника, які були підтверджені спеціалістом СТО, покупець має право звернутись із претензією на гарантійне обслуговування (рекламацією).

Якщо запчастину було встановлено на СТО, гарантійне обслуговування здійснюється за умов:

Без надання документів від СТО установка прирівнюється до самостійної, що є підставою для відмови у гарантійному обслуговуванні. Також, у гарантійному обслуговуванні може бути відмовлено, якщо:

У разі виявлення дефекту в період гарантійного обслуговування за умови дотримання всіх гарантійних вимог зверніться за номерами телефонів, вказаними на сайті. Надсилання товару для проведення гарантійного обслуговування здійснюється Новою Поштою. Товар з усіма документами необхідно надіслати на адресу: Київська обл., м. Вишневе, відділення №1. Одержувач: +38 050 565 30 05, ФОП Баштова Марина Валеріївна. Після відправки зателефонуйте нашим менеджерам та повідомте номер ТТН.

Термін розгляду гарантійного випадку становить від 7 до 30 календарних днів відповідно до ст. 8 закону "Про захист прав споживача".

Деякі товарні групи обслуговуються за гарантією іншим способом:

У разі підтвердження браку експертами, покупцеві буде запропоновано заміну товару на аналогічний, або повернення коштів сплачених за бракований товар. Вартість доставки, а також зняття/установки запчастини не компенсується.

У разі висновку про відсутність браку товар повертається покупцю. Вартість доставки не компенсується.

Повернення

Покупець має право повернути товар належної якості протягом 14 днів із дати його відправки відповідно до ст. 9 закону "Про захист прав споживачів". Днем відправки вважається дата зазначени внизу фіскального чеку. В термін повернення також враховується час доставки товару на наш склад Нової Пошти, тобто товар має бути доставлений до нашого складу не пізніше ніж на 14-й день після його відправки Вам, тому враховуйте термін доставки повернення перевізником, який зазвичай складає 2-3 робочих дні.

Повернення товару відбувається відправкою Новою Поштою за реквізитами +38 050 565 30 05, ФОП Баштова Марина Валеріївна, м. Вишневе, Відділення №1. Відправка Новою Поштою без наложенного платежу, після отримання та перевірки товару складом, вартість певернутого товару буде повернено на вказану нижче банківську картку (якщо початково замовлення було оплачене при отрманні на пошті, то при поверненні вираховується сплачена нами комісія: 20 грн + 2% при оплаті готівкою, або 3.8% при оплаті терміналом чи в додатку), або відправлено інший товар у випадку обміну. Вартість послуги пересилання оплачує покупець.

Також ви можете зробити безкоштовне повернення за допомогою послуги Нової Пошти "Легке поверннення". Детальна інформація за посиланням https://novaposhta.ua/lp/

Після відправки товару обов'язково зв'яжіться з менеджером по тел. 063 565 30 10, 066 565 30 10, 098 565 30 10 та надайте номер накладної відправлення.

Умови повернення та обміну товару

Зверніть увагу! Попереджайте співробітників пошти про те, що на упаковку заборонено клеїти скотч, наклейки та робити не написи. Просіть обмотувати відправлення плівкою або поміщати в коробку.

Поверненню не підлягають:

Вартість доставки, зняття/установки деталі, ремонт авто не компенсуються.

За умови оплати замовлення післяплатою, з суми повернення віднімається сплачена нами комісія: 20 грн + 2% при оплаті готівкою, або 3.8% при оплаті терміналом у відділенні пошти або додатку.

+380
+380
До каталогу
До інших запчастин
Підберіть за VIN
З гарантією сумісності