Як підібрати та купити повітряний фільтр автомобіля
Повітряний фільтр двигуна – це легкі машини, що очищають повітря, що використовується для отримання паливно-повітряної суміші. І як би голосно це не звучало, водій повинен стежити за ними, як за власними органами дихання, адже вони відіграють важливу роль у роботі двигуна, очищаючи повітря від пилу та бруду. Якби не фільтр, то всі мікрочастинки ззовні, потрапляючи всередину, змусили б "задихатися", а згодом і вбили б двигун Вашого автомобіля. Фільтр розміщують у корпус повітряного фільтра. Він встановлений для захисту від пошкоджень.
Сполучною ланкою між фільтром та двигуном є патрубок повітряного фільтра, саме через нього здійснюється подача повітря. Важливо, стежити за його справністю, інакше, в двигун буде потрапляти тепле або неочищене повітря. Вибрати повітряний фільтр в інтернет магазині Evo Car за VIN-кодом не проблема. Наші фахівці з радістю підберуть для Вас найкращий варіант.
Види повітряних фільтрів
Повітряні фільтри можна розділити на кілька типів. За формою є: прямокутні чи панельні, круглі, циліндричні. По щаблях фільтрації є також одно-, дво-, триступінчасті. За функціоналом можна класифікувати на простий повітряний фільтр і повітряний фільтр нульового опору.
Фільтр нульового опору збільшує потужність двигуна на 3-6%, так як він надає меншу опір повітряним потокам і збільшує крутний момент. Легко миється та відновлює свої функції завдяки тому, що виготовлений із спеціальної тканини. Тільки регулярно промивати його потрібно спеціальним розчином.
Надійність та максимальне очищення повітря, габарити та працездатність протягом усього терміну експлуатації, це основне на що потрібно наголошувати при виборі фільтра.
Повітряний фільтр та двигун
Повітряний фільтр захищає двигун від його найнебезпечніших ворогів: маленьких і досить агресивних піщинок і підступної за впливом води. Пісок, потрапляючи в циліндри через камеру згоряння, дряпає метал та зменшує компресію. Через несправність кілець та наявність подряпин від піску починає накопичуватися масло, яке почне згодом горіти та виводити дим через вихлопну трубу. Це спочатку може вдарити по потужності двигуна, а потім і його повної життєдіяльності.
Тепер щодо другого фактора, а саме те трапляється якщо у повітряний фільтр потрапила вода? Через вплив високих температур вона перетворюється на пару, яка повільно і підступно вбиває мотор, покриваючи його складові іржею. Думаємо, що не варто нагадувати вплив корозії на поршневі кільця та стінки циліндрів.
Вода потрапила у повітряний фільтр. Що робити?
Будьте обережні, коли подібне трапляється у глобальних масштабах, наприклад, під час переправи через водойми, глибокі калюжі, злива тощо. Проїжджаючи такі перешкоди, потрібно зменшити швидкість та обороти. Якщо Ви розумієте, що рівень води вищий за допустимий, не панікуйте, глушіть двигун і в жодному разі не намагайтеся його заводити, поки не огляньте. Інакше є небезпека отримати гідроудар двигуна і, як наслідок, потрібно буде купувати новий.
Для початку потрібно перевірити двигун, чи є в ньому вода. Розбирайте систему впуску, якщо мокрий фільтр. Наступним кроком прибираємо воду з її елементів, також варто замінити масло в двигуні, якщо на масловимірювальному стрижні є краплі води. Переконайтеся у працездатності коленвала. Перевірити чи є момент, що крутить, можна включивши другу передачу і привести автомобіль в рух штовхаючи його. Якщо автомобіль їде, є ймовірність, що двигун гаразд. Іншими словами, якщо в циліндрі є вода, вона не дає поршню стиснутись і автомобіль зупиниться.
Не радимо займатися подальшою перевіркою та ремонтом двигуна та системи запалення самостійно, залиште це професіоналам. Щоб уникнути дорогого ремонту, все, що Вам залишається робити, це чекати на евакуатор.
Заміна повітряного фільтра це те, що не потрібно забувати.
Як часто міняти повітряний фільтр? Найчастіше їх змінюють разом з маслом. До речі, використання фільтра, на якому є сліди масла, не можна. Поговоримо про те, звідки можуть з'явитися. Масло в повітряному фільтрі свідчить про замор в стоку масловідбивача, знос і пошкодження поршневих кілець, несправності шлангів відведення картерних газів.